...pakkaamista.

Muutan muutaman päivän päästä ja olen tässä viikon aikana koittanu pakata villisti. Kirjahylly on tyhjä, osa astioita on näitä-en-halua -kassissa, vaatekaapinkin tyhjensin. Laatikot olen kivasti koonnut keittiöön, niitä on muistaakseni viisi. Silti tää toinen huone ei näytä yhtään tyhjenneen, lattioilla on enemmän tavaraa ku laki sallii (miettikääpä muuten, kun käytätte tota sanontaa, et mitäs jos laki oikeesti rajottais kaikkia tämmösiä asioita), tietokoneen vieressä on kasa paskaa, sohva on edelleen randomtavaran säilytyspaikka (kukaan tartteis ihan hyvää sohvaa? voin vaikka lahjottaa ihan) ja niin eespäin. Ei tämä kämppä näytä ollenkaan siltä, että oon oikeesti muuttamassa ja pakannu ja yadayadayada.

Pakkasin just äsken osan vaatteistani ja huomasin, että vaikka kuinka möin vaatteita kirpparilla ihan pirusti, niin edelleen löytyy niitä "ai mulla on tämmönenkin.." -vaatekappaleita. Raivostuttavaa!

Tekis oikeesti mieli laittaa kaikki paska jätesäkkiin ja heittää menee. Pakkais mukaan muutaman suosikkivaatekappaleen (mm. sen hameen, jonka avulla saan varmasti seksiä), dvd:t, osan kirjoista, yhen lautasen, aseet ja lasin ja that's it! No siis huonekalut toki, mut see my point.

Silti mä kuitenkin pyörittelen epämääräsiä tavaroita käsissäni, kohautan olkapäitäni ja pakkaan ne mukaan tietämättä millon niitä tarvitsen tai milloin olen niitä viimeksi tarvinnut. Saatanan materialismi.